Coşmar

„- Ştiţi, trebuie să mai daţi o dată examenul de bacalaureat!! Cel pe care l-aţi dat nu este valid!!

– ??

– Adică, va trebui să repet examenul la matematică? Pot oricând să reiau celelalte materii, dar matematica… Mai bine învăţ ceva cu totul nou: o limbă străină, fie germana, fie îmi perfecţionez franceza!!

– Mă tem că nu e posibil!!

– Atunci, vă implor: Mutaţi-mă de la secţia real la secţia uman a liceului!

– Mutaţi-mă la uman, realul nu e pentru mine!!! Voi trece prin liceu din nou, de data asta la uman!

– O să ridicăm problema în şedinţa de Consiliu!”

Mă trezesc terorizată de acest vis repetitiv, care apare în momente strategice ale vieţii mele.

Săptămâna acesta mă întoc la serviciu, dintr-un anumit punct de vedere e ca şi cum aş reînvăţa matematica pentru BAC, la  secţia de real a unui cunoscut liceu, eu, care am tânjit mereu să fiu la uman!

 

One response to “Coşmar

Lasă un răspuns

